30 Juni- 1 dag kvar

Godmorgon på er, sitter hemma hos Jennifer nu och vi ska åka ner och bada antingen i näset eller Smithern, vet inte riktigt ännu. Sov hos underbara Jennifer inatt, vi tjocka oss med sourcreme ringar och saft haha. Var hemma nyss för att packa mina kläder, imorgon är det dax. Imorgon flyttar jag! *happyface*! Eget rum, gud vad skönt! Blir nog inget bloggande förän imorgon eller övermorgon beror på när vi kopplar upp internetet i den nya lägenheten. Men är jag hemma hos en kompis så försöker jag blogga via deras datorer. Ha en underbar solig dag!
Dålig bild, men det är iallafall jag och min hund nu i helgen när jag var hos mamma hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0