Träning!

Kom hem för en timme sen för en timme sen ungefär från en spring tur uppe i slingan, det var faktiskt härligt att springa ute nu, men det var ju lite halt förstårs men det var ju bra, då blev ju spring turen lite roligare. Jag sprang med min lilla syster, vi sprang och strechade efter. Nu har jag varit hemma en stund, och jag har precis haft lite hemmapass med träning, tyckte det passade bra när jag ändå var igång efter springningen. Så nu har jag styrketränat ganska mycket och dansat lite och gjort massa strechövningar. Men jag är fortfarande inte trött, det var kul att träna idag kännde jag haha.
Dagens tränings outfit under springningen och nu hemma.
Nu blir det lite dans hehe!

Kommentarer
Postat av: Kajsa - En feskardotter i mode

Sv: ahh dem är supersnygga, MEN DYRA ;O

Men nu har jag ett par Warp :D

2011-01-18 @ 20:35:14
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0