Förlåt för dålig uppdatering- inget internet!

Hej bloggen förlåt för den dåliga uppdateringen, men det är så att jag har varit hos min mamma i 3 dagar nu och hon har inget trådlöst nätverk, vi har comviq surf här, så vi har inte hatf internet.
Men nu är jag tillbaka igen!

Jag har haft en underbar helg, jag har haft det jätte kul med min mamma. Vi har haft mys, kollat tv, hälsat på mamma kompisar varit hos min moster mm. När vi skulle åka till en av mammas kompisar så skulle vi vända bilen utanför deras hus så fastnade vi i snön i ett dike så en annan ganska stor bil var tvungen att komma och dra loss oss. Just nu sitter jag och gosar med min hund Flisan, hon är 8 veckor ungefär ochh jätte söt. Hoppas ni haft en bra helg, min mamma ska flytta, det kanske blir ett hus i Fiskebäck, man ser havet ifrån huset, det låter jätte fint, så jag och mamma ska åka och kolla på huset om en liten stund. Sen måste vi packa :D jag hoppas att hon får huset för att då bor mamma närmre oss och då kan vi träffas oftare... och då kan man sova där på vardagar med för det är verkligen inte långt ifrån min skola- Jo nu när jag pratar om skola, den rbörjar om 3 DAGAR det är sjukt, jag vill inte, men blir kul att träffa kompisarna men själva skolan, uuuschhhh daa! Haha
Men nu ska jag ta lite cola och sätta mig och kolla på tv med min lilla vovve, ha det bra! :D <3

Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0