fel på blogg.se?

Hej bloggen har inte kunnat blogga denna helgen för det har varit något fel på blogg.se asså det har typ stått inloggning avstängd när man ska logga in, så det är därför jag inte kunnat blogga:/
Igår var jag och bada på åby badet, det var jättekul. Och idag har jag varit ute och varit hemma med min syster och haft jätte kul, vi har skrattat så vi nästann gråtot haha, syskonkärlek!
Just nu sitter vi och kollar på film och datanördar lite hihi.
Har ni haft en trevlig helg då?
Bilder från idag!
Puss påer!

Kommentarer
Postat av: isabellaeriksson

har en dagens blogg tävling , anmäl dig gärna ! :)

2011-01-23 @ 11:09:02
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0