Hej då Toys!

Hej kom preis hem från sista arbetsdagen på Toys, leksaksaffären på Frölunda torg. Jag tycker att det har varit jätte kul att jobba med personerna där, det är väldigt sociala, snälla och roliga. Jag har fått göra massa kul där. Och av dessa underbara människor fick jag ett presentkort på 200:- på Toys som tack för hjälpen. Så blir kanske lite shopping sen haha, ska få lite pengar av pappa med. Så nästa vecka så blir det Cassels klädaffär på Frölunda torg det med. Ska vara där i en vecka där också och har tiderna 10-17.00. Rätt så jobbigt men det klarar jag. Ska snart ut och möta Jennifer men först ska jag ta det lugnt lite och vänta på att pappa kommer hem. Fredag idag med, det innebär helg, kompisar och massa kul! Hoppas ni får en fin fredag, det ska jag ha iallafall! kommer fler inlägg under dagen. Puss på er!

Happy girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0