angels on ice!

Hej, dagen har varit grym, vi var och åkte skridskor med alla 8or i skolan idag det var as kul. jag började kvart i 10 så det var härligt. Och sen slutade vi typ 12. Efter skridskoråkningen så kom jag hem och åt lite grann och nu har jag precis kommit hem från torget träffade jimmy, jennifer, joel och nattah där. Och sedan gick jag och hälsade på julia och julia som var där med fast de var inte med jennifer och dom. Men nu sitter jag bara och tar det lite lugnt, just det jag efter skolan så åkte jag och klippte mig med jag klippte bort det slitna och så blev det lite frisyr i det hela med :) hoppas ni har haft en bra dag?









puuuss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0