1 Februari

Hej bloggen, har inte varit så aktiv på sistonde men har inte haft lusten att blogga. Inte orken heller för den delen. Men nu lovar jag att jag ska ta tag i detta och vara bättre med uppdateringen. Kom hem för en halvtimma sen, jag har varit hos tandläkaren, men det var ju bra för att jag slapp gå tillbaka till skolan hihi. Skönt att få komma hem tidigt för en gång skull. Men iallafall klockan halv 2-2 så ska jag möta Jimmy, Jennifer och Joel. Kommer bli tvärkul, som alltid! haha. Men nu ska jag bara ta det lugnt ochh kolla på tv eller bara chilla vid datan lite.
Bilder från igår och förrgår som jag är riktigt nöjd med är dessa två jag tog när joel och Jimmy åkte snowboard! (stolt fotograf här va) haha!
Joel!
Jimmy!
redigerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0