Lucia

Hej på er, dålig uppdatering av mig men har pluggat in himla massa så har inte riktigt haft tid att blogg. Butt well i'm back! Just nu gör jag inte så mycket mer än att lyssnar på lite musik och bara tar det lugnt efter allt allt plugg. Idag är det Lucia, så vi hade ju självklart luciatåg i skolan och sen så gick även en liten grupp av tåget och lussade för ålderdomshemet mittemot skolan och jag var en av dom, det var väldigt kul och mysigt faktiskt. Nu ska jag lyssna på lite musik och bara ta det lugnt. Puss.

Har fortfarande inte valt veckans blogg som jag skulle gjort i söndags men jag gör det denna veckan istället, så om ni som in anmält er vill vara med så finns det fortfarande chans att anmäla er, än är det inte försent!


En bild från idag på mig och tjejerna

Kommentarer
Postat av: .............youknowgirl!.........

dansade med dig i club noble tycker du är väldigt söt och vill ha ditt nummer

2011-12-15 @ 15:31:22
Postat av: .............youknowgirl!.........

dansade med dig i club noble tycker du är väldigt söt och vill ha ditt nummer

2011-12-15 @ 15:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0