Haft en underbar jul!

Hej på er, hoppas att alla ni hade en riktigt härlig och mysig jul tillsammans med era nära och kära? Det hade jag iallafall. Blev en riktigt mysig och lyckad jul, med mycket klappar, mat och skratt.
Sov över hos bästavännen Julia inatt, hade det superkul. Innan det var vi ute och hade lite kul haha. Kom hem för ungefär 40 minuter sen och har precis bytt om och ska fixa mig lite smått, sen får jag se vad jag hittar på. Träffar antagligen lite vänner. Skulle gentligen åkt till mamma idag och fira jul med henne men det blir i veckan istället...
Ska visa lite av mina julklappar, de som jag hann fota igår innan jag gick ut iallafall. Medans ni väntar på det ska ni få lite bilder från igår att kika på.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0