Alla har väl fallit någon gång i trans, fått känna den där viben av en sann romans.

Tjena allihopa! Hur mår ni?

Sitter på rummet och gör inte så mycket, kikar runt på datorn lite, vad man kanske skulle vilkja ha i julklapp (jag vet jagär väldigt efter med det). Kom hem ifrån stan vid 18. Hade stadsvandring idag i skolan, lite mysigt var det (då det inte regnade). Men så stannade jag och några till iallafall kvar i stan och kolla runt efter julklappar mm. Sen så åkte vi hem.

Imorgon är det JULAVSLUTNING, vilket innebär att det är JULLOV imorgon! Galet vad jag är taggad inför ett sjukt grymt lov asså, kommer bli så jäkla kul!
Men nu ska jag fortsätta kika runt lite på datorn, men vi hörs senare, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0