Min dag!

Dagen började med att jag vaknade hemma hos julia och fixade mig och så sen så gick jag ut och mötte Jennifer, för jag och Jennifer skulle äta på Resturang. Det var en liten födelsedags present från henne till mig. Vi åt på en resturang på Liseberg, sen så gjorde vi massa kul på Liseberg. Efter Liseberg så åkte vi hem. Jag gick hem till mig för att fira min Bror som fyllde 15 efter det mötte jag Jennifer, och då har vi varit vid husvagnen och i kyrkan till nu. Fast vi var hos Jennifer 2 gånger mellan också:)
Just nu sitter jag hemma hos Jennifer, ska sova över, BÄÄÄST!
Men bloggar mer om en stund!

Puss&Kram<3

Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - ridahest :D

sv; tack :)

2010-11-27 @ 23:37:23
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Jennifer Eriksson♥

Bästa dagen idag!<3

Fan vad kul vi har haft det..

men tror nog att vi måste sova snart!<3

2010-11-28 @ 03:02:27
URL: http://jennifergbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0