Johanna Forsberg- Lite granna om mig!

1. Fullständigt namn? - Johanna Malin Desiree Forsberg
2. Exakt ålder? - 14 år och 10 dagar!;)
3. Vart bor du? - Göteborg
4. Bor tillsammans med? - Pappa och alla syskon utom 1...
5. Husdjur? - Vi har en hundvalp på en vecka typ hahaha, syskonen och mamman bor ho oss också (fast djuren bor hos mamma)
6. Färg på ditt hus? - typ orange vit tegel (lägenhet)
7. När är du född? 15 november 1996
8. Klass? - 8F
9. Vilket år tar du studenten? - Jag vet inte hur gammal jag kmr va, så jag vet inte riktigt... 18 - 19 är det väl?
10. Något jobb? - Nej, skolan... om det räknas haha?
11. När ska du sova ikväll? - vet inte ....:P
13. Duschat idag? - Nej, igår
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Nepp
16. Vad har du ätit? - Smörgås...
17. Dagens klädsel? - Jeans och volang linne se lite tidiagre inlägg;P
18. Dagens smink? - Inget
19. Dagens sötnos? - Min maaacboooook!
20. Dagens roligaste? - Att få min maacboook!:D ofc!
21. Har du många vänner? - JAAAAA!
22. Hur många har du kysst? - venne? 
23. Vem kramade du senast? - min syster
24. Vem pussade du senast? - Mamma? elr så va det nån kompis haha?
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen hoppas ja?
27. Har du pojk-/flickvän? - Nää!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Sanne:D
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - orkar inte kolla?


FAVORIT:
31. Film? - Vet inte finns många?
32. Låt? - Massor, kan inte bestämma mig för bara en
33. Mat? - veet inte?:O
34. Dryck? - cola:P
37. Stad? - GÖTEBORG
<3 hahahahaa!

38. Land? - USA<33 (sverige)
39. Ämne i skolan? - Musik
40. År? Alla år!!!

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - secret!?;)
42. Drickan du drack? - Oboy!
43. Gången du spydde? - vet inte 
44. Gången du grät? - vet inte haha!
45. Pizzan du åt? - Kommer inte ihåg
46. Gången du var i göteborg? - Jag bor här..
47. Gången du var i stockholm? - Ganska längesen, saknar! Det är så fint där, men Göteborg är mycket finare ♥
48. Gången du var hög? - Hahahahha? sån e inte jaag
49. Personen som såg dig gråta? - Vet inte Julia Krantz tror ja!

 

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - båda
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på :P
54. Tv-spel eller datorspel? - data isåfall!
55. Singel eller upptagen? - beror på
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget av de
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad!
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - båda;)
60. Svart hår eller blondt? - beror på
61. Blåa ögon eller bruna? - båda e fina!
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - GÖTEBORG!!!!!!!!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca-Cola eller Fanta? - Cocacola. 
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda..?
69. Leva eller dö? - Leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Det finns sjukt många!
71. Personer du hatar? - ?
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Många?
73. Personer som hatat dig? - Jag vet inte?
74. Glassar du ätit på en dag? - Hahaha, typ 6 st elr nåt hahhahah
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ?
76. Gånger du haft minnesluckor? - va?
77. Piercingar har du? - nepp inga alls!:D
78. Personer du saknar just nu? mångaa. 
79. Gånger ditt hjärta brustit? - ??

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - ingeen ....
81. Ska du träffa imorgon? - vet inte riktigt! 
82. Sjöng du senast för? - nyss, tror pappa hörde haha:P
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - Julia Krantz
84. Spelade du tv-spel med senast? - Sanne ( hahahaha super mario)!!:D
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Hahaha julia min hustru såklart!!! haha nej men vet inte!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ??
87. Förtjänar att dö? - Falsa människor
89. Vill du sova brevid inatt? - ensam:D

 

VAD:
90. Gör dig glad? - Mina vänner, mina läsare, min familj
91. Gör dig ledsen? - Dem som sårar mig..?
92. Vad vill du helst göra nu? - ta det lugnt vid min nya mac!::D:D:D
93. Önskar du att du slapp göra? - städa haha
94. Vill du ha nu? - choklad!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar typ ahaha?
96. Längtar du till? - jul:D
97. Tycker du om dina betyg? - Jättenöjd
98. Ångrar du i ditt liv? - inget!
99. Är det bästa som har hänt dig? Min Familj! och vänner!
100. Varför gjorde du detta? - Tidsfördriv:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fin blogg !

hur mår du ? :)

2010-11-25 @ 15:58:57
URL: http://bbergstedt.blogg.se/
Postat av: JEMPA!

sv: Hej och tack så mycket! :)

Ja visst kan jag göra det, vad vill du ha för bild då? :)

2010-11-25 @ 16:29:10
URL: http://jempsss.blogg.se/
Postat av: mikaelahovander

allt bra med dig?

kram<3

2010-11-25 @ 20:47:34
URL: http://mikaelahovander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0